U ovom uputstvu objasnićemo vam kako da odsuspendujete e-mail nalog iz vašeg c-Panela kada vam stigne e-mail poruka da je suspendovan zbog SPAM-a. To može da se desi ako imate neki virus na računaru ili ste imali previše jednostavnu lozinku pa je neko uspeo da je sazna i slao SPAM poruke preko vašeg email naloga. Mi imamo nultu toleranciju na SPAM i zbog toga vam je privremeno suspendovano logovanje i slanje email-ova sa vašeg naloga. Primer obaveštenje o suspenziji e-mail naloga:
Treće lice je na neki način došlo do lozinke za logovanje na Vaš e-mail nalog example@example.com.
Isti nalog su koristili za slanje neželjene SPAM pošte. Da adresa ne bi došla na SPAM listu, privremeno smo suspendovali logovanje i slanje za taj email nalog.
Iz bezbednosnih razloga potrebno je promeniti lozinku za e-mail nalog pre njegovog ponovnog aktiviranja.
Potrebno je da se logujete na cPanel > Email Accounts i obavezno izmenite lozinku za e-mail. Nakon toga odatle možete da odsuspendujete logovanje i slanje e-mailova za taj nalog.
Potrebno je da postavite novu lozinku na svim uređajima na kojima čitate taj email. Preporučujemo i da skenirate vaše uređaje nekim anti-virus programom.
VAŽNO: Pre svega, obavezno prvo promenite lozinku e-mail naloga i postavite jaku lozinku!!!
- Promenite e-mail lozinku preko c-Panela https://www.skyhosting.rs/portal/knowledgebase/414/Kako-da-resetujete-e-mail-lozinku-u-cPanelu.html
- Posle toga, izaberite opciju "Manage" za željeni e-mail nalog
- U sekciji "Restrictions" videćete da je logovanje i slanje e-mail-a suspendovano
- Čekirajte "Allow" u opciji "Sending Outgoing Email"
- Čekirajte "Allow" u opciji "Logging In"
- Kliknite na "Update Email Settings"